دانلود
اس دانلود
 
 

 

بازی فوق العاده گرافیکی  SHADOWGUN v1.1.2  برای tegra3

 

داستان بازی در سال ۲۳۵۰ رخ می دهد. اوضاع کهشان به هم ریخته و همه جا را نابسامانی فرا گرفته است . در میان این آشفتگی شخصی به نام دکتر Edgar Simon  با ساختن سلاح های رباطی فکر حکومت بر جهان را در سر می پروراند. شما به عنوان یک مامور کهکشانی وظیفه دستگیر کردن Edgar Simon را دارید. اما چنین کاری اصلا آسان نیست و شما مبارزه ی بزرگی را پیش رو دارید. بازی SHADOWGUN دارای گرافیک فوق العاده ای است که شما را مجذوب خود خواهد ساخت. این نسخه از بازی برای بردازنده های tegra3 میباشد و بر روی گوشی htc one x قابل اجرا میباشد! 

 

تصاویر بیشتر از محیط بازی بر روی tegra3 در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

pet1 بازی جالب Droid Pet Widget v3.0

نرم افزار بسیار جالب و سرگرم کننده DroidPet تجربه جدیدی را برای شما فراهم می کند. DroidPet سه حیوان خانگی را در اختیار شما قرار می دهد تا هر کدام را که دوست داشتید بزرگ کنید و پرورش دهید. این نرم افزار حاوی یک ویجت است تا بتوانید به حیوان خود سریعتر سر بزنید و روند رشد او را زیر نظر بگیرید. هم چنین می توانید Notification مربوط به این برنامه را فعال کنید تا شما را از حال و احوال حیوانتان باخبر کند.



ادامه مطلب ...


 

seed1 بازی مهیج SEED 3   Confines of Fate v1.0.2

ماجراجویی همیشه جزء نیازهای اساسی انسان بوده و هست. دانستن رازهایی که پنهان اند همیشه در ذات هر انسانی وجود دارد. در بازی SEED 3 – Confines of Fate نیز همینطور است. با بازگشت به افسانه ها باید رازهایی را کشف کنید که تا به امروز ناشناخته مانده اند. در مرکز این راز ها، شیطان است که با فریب های خود شما را گمراه خواهد کرد.



ادامه مطلب ...


 

mzl.vfszrhrb.512x512 75 بازی اکشن N.O.V.A.   Near Orbit Vanguard Alliance v1.0

بشریت نگاه خود را به شما دوخته است!هنگامی که موجودات فضایی برای تسخیر زمین پا به این سیاره پا گذاشتند و آماده می شوند تا آن را نابود کنند این شما هستید که باید یکتنه به قلب دشمن بزنید و زمین را از نابودی حفظ کنید زیرا آیندگان چشم امیدشان به شماست!

 



ادامه مطلب ...


 

pes 11 بازی بسیار جذاب فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 v1.0.1

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۱ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه برای سیستم عامل آندروید منتشر شد! گرافیک بی نظیر و زیبای این نسخه یکی از این ویژگی هاست که در حین بازی  بازیکن را کاملاً مجذوب خود می کند. تقوبت هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی علی الخصوص در بخش داوری، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس  کاپ های معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید ، حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است. Pro Evolution Soccer 2011 v1.0.1 را با لینک مستقیم از سایت آندرویدیها دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. لطفاً برای هرچه بهتر شدن وبلاگ نظر هم بدهید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس دانلود و آدرس sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 662
بازدید کل : 120559
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



كد عكس تصادفی

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست